onsdag 24. juni 2009

Ferie og Palestina-reise

Først må jeg bare beklage innleggstørket på bloggen, min bærbare pc er igjen sendt inn på service, og min gamle stasjonære pc (som jeg har fått transportert hit til Bergen for ikke alt for mange ukene siden) er relativt ustabil :/

Jeg har hatt ferie siden 12.juni. Siden den gang har jeg hovedsaklig forberedt meg på flytting og reisen til Palestina med Bergen ICY. I dag fikk jeg endelig skrevet under leiekontrakt og har fått nøkkelen til rommet mitt i Fredrik Meltzersgate 34 =) Planlagt innflytting er førstkommende fredag, hvertfall skal de allerfleste tinga mine flytte inn da. Det blir hektisk, for det er en stor vaskejobb som venter meg her i Pinnelien, og i tillegg så skal jeg jo pakke til turen (drar tirsdag formiddag).

Av de litt mer hyggelige ting så kan jeg nevne at jeg har vært litt i Os nå og da. Seinest i går på Sankthans, der ble jeg med Magnhild, familien hennes og venner av dem på grilling, ved siden av et svært sankthansbål! Det var veldig trivelig :-)

Tilbake til turen til Palestina. Vi i Bergen ICY har opprettet en blogg som vi har tenkt til å oppdatere gjevnlig under reisen, bergenicy.blogspot.com
Her kan dere følge med på hva vi gjør, hvor vi er og våre opplevelser og tanker. Håper det er mange som tar seg tiden til å sjekke bloggen!

Ellers vil jeg bare si: God Sommer!!

3 kommentarer:

Magnhild sa...

Nice oppdatering. Fine farger. Likte den nye looken.
K3

Einar sa...

Hei! Takk for det =) Syns det var vanskelig å velge et nytt design, men det endte altså med dette.

Btw, nå er jeg ferdig med flyttinga. Bare vasking igjen, og selvfølgelig å komme seg til rette i kollektivet...

Magnhild sa...

å komme seg til rette tar minst to måneder og en sommer... ;)