tirsdag 3. februar 2009

Hos bestemor og bestefar

Jeg er litt treig med å legge ut nye innlegg (i motsetning til noen andre), men nå kommer min oppdateringa fra helgen.

For de av dere som gikk inn på linken (eller som leser Magnhild sin blogg), så vet dere at jeg og Magnhild har vært på Gol i helga hos mine besteforeldre. Sånn i tillegg til å at det er koselig å være på besøk hos bestemor og bestefar, spise kjøttkaker, hjemmebakt brød og drikke ordentlig melk, så har vi hatt tre utrolig fine skiturer iløpet av helgen. Været har vært kaldt, men strålende! Nede i gropa på Gol sa termometeret minus 20 grader, men oppe på fjellet så var det bare minus 8. Vi besøke også onkel og tante som bor like ved, der ble det melodi grad prix-titting, is og mange runder med memory (har en fetter som er helt hekta).

I det hele tatt, så var det en fantastisk helg :) Håper det ikke blir så lenge til neste gang jeg drar til Gol!

(foto: første er tatt av Magnhild, siste av meg)

1 kommentar:

Magnhild sa...

Ja, det var virkelig en super helg, du! Memory er et alle tiders spill!

Takk for at du sprang noen meter i kveld ;)