mandag 19. januar 2009

KRIK

Idag dro jeg på min første KRIK-trening. Hadde tidligere tenkt til å starte på Ludus (KM sitt sportsprogram), men de har trening samme dag som ICY-møtene. Dårlig koordinering det der :/ Så da ble det KRIK, og det er jeg egentlig ganske fornøyd med, for det første så er det trening på dager jeg kan, men det er til og med 3 ganger i uka! :) I tillegg er det en egen trening for klatring hvis jeg skulle ønske det, og noen turer her og der, og man har også tilgang på utstyr som man kan låne. Og alt dette til bare 150kr, det er ikke dårlig. Må innrømme at KM sitt Ludus-tilbud er ganske langt unna det KRIK kan tilby (hvertfall i Bergen), enn så lenge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra reklame for KRIK, du. Får jo lyst å slutte i badminton og begynne på KRIK. Har spesielt lyst å begynne å klatre egentlig.